25.10.2013

SESJA Z KAJĄ W PATRIA BOUTIQUE HOSTEL

Kaja - modelka niezwykła, w równie niezwykłym miejscu - Patria Boutique Hostel w Katowicach. Zaprosiłam Kaję do wspólnej sesji fotograficznej, kontynuując tym samym cykl o kobietach interesujących, pięknych, z pasjami. Uchylam jedynie rąbka tajemnicy, za pośrednictwem poniższej fotografii, kolejne ujęcia w odpowiednim czasie i miejscu :)
Dziękuję Marcinowi Strzyżewskiemu i Patrycji Walter za gościnność w Hostelu i możliwość skorzystania z wnętrza jednego z pokoi. Wybrałam pokój zaprojektowany przez pracownię bro.Kat. Urzekła mnie czerń i graficzność, która pięknie zagrała z pomysłem jaki miałam na sesję z Kają.
 
























Kaja - unusual model, interesting and beautiful woman in unusual place - Patria Boutique Hostel in Katowice. Only one photograph by now, the other in the right time and place :)

Thank you, Marcin Strzyżewski and Patrycja Walter, for the opportunity to photograph in the hostel. I chose a room designed by studio bro.Kat because I just love that black and graphic style which
corresponded with my idea for portraits of Kaja.

2 komentarze:

  1. Faktycznie - ciekawe wnętrze. Intryguje..
    I podoba mi się ujęcie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie zestawione wnętrze i kreacja modelki, a jaka jest pasja tej kobiety i kto to jest ?

    OdpowiedzUsuń