21.02.2011

ZAPRASZAM NA SLIDESHOW!

Zapraszam na multimedialny pokaz pt. "Fotograficzny przegląd architektury powojennej 1945 - 89 w województwie śląskim", dnia 24.02.2011 w czwartek, o godzinie 20.00, do Klubu Muzycznego 4 art, Galeria na Piętrze (Gliwice, ul. Wieczorka 22).
Organizatorem pokazu jest Gliwicka Grupa Fotograficzna "Precel" (www.precel.pl) .


Tematem pokazu jest mój projekt o architekturze powojennej, który realizowałam w ostatnich miesiącach w ramach stypendium marszałka województwa śląskiego. Pokaz ten (jak i wystawa, która już zaraz - szczegóły za kilka dni) to pewne podsumowanie tej mojej pracy. W zbliżającym się sezonie wiosenno - letnio - jesiennym wracam oczywiście na szlak :) Temat ten można potraktować bardziej wybiórczo, natomiast ja postanowiłam przyjrzeć mu się nieco uważniej i dlatego dłuższa jest droga do szczęśliwego zakończenia :)
Zapraszam!

Welcome to the slideshow!
"Photographic overview of postwar architecture 1945 - 1989 in Silesia"
24 Feb 2011, 8.00 p.m., Music Club 4art, Gliwice, Wieczorka Street 22.
The organizer of the slideshow is the Photographic Group from Gliwice "Precel" (www.precel.pl)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz